המשרד מציע לרשות המקומית ליהנות משירות מושלם ומקיף של כל תחום השילוט/הפרסום בעיר [החל מכתיבת מכרזים, חוקי עזר, מדיניות, חוות דעת, פיקוח יישום הוראות מכרז, ייעוץ, מענה משפטי וכד'].
היתרון בשירות multi הוא סיפוק כל צרכיה של הרשות המקומית הקשורים והכרוכים לתחום השילוט בעיר [שילוט עסקים, שילוט חוצות – בשטח ציבורי ופרטי] באמצעות כתובת אחת, דבר המאפשר הסתכלות רחבה על סה"כ הפרמטרים הרלוונטיים ויכולת לתת מענה יעיל מקצועי ומהיר.
בשירות multi אנו נשמש נציגי הרשות על פי שיקול דעתה בכל הנושאים הקשורים לתחום השילוט.
בהמשך לאמור, להלן תחומי האחריות של המשרד במסגרת שירות multi;
–
שירות משפטי ומקצועי [ניתן באמצעות עו"ד קרת]:
- כתיבת מכרזים וכל יתר השירותים הכרוכים המוזכרים בפרק מכרז ותמהיל השירותים
- כתיבת חוות דעת משפטיות [יאושרו על ידי יועמ"ש העירייה] בכל הקשור להתנגשות חוזית עם זוכה המכרז ו/או אי בהירות ו/או פרשנות הקשורה בהוראות מסמכי מכרז.
- ניסוח פנייה לכל תאגיד ו/או זכיין הקשור בהתאם לצרכי העירייה
- כתיבת חוק עזר הכולל את כל השירותים המוזכרים בפרק חוק עזר
- כתיבת מדיניות הכולל את כל השירותים המוזכרים בפרק מדיניות
–
שירות פיקוח שוטף לצורך מקסום תועלות העירייה בעניינם של כל שלטי החוצות בעיר
- פיקוח על ביצוע עבודות במרחב הציבורי,
- פיקוח על גביית כספים, עמידה בתשלומים וכד'
- פיקוח על איכות מוצר,
- פיקוח על תחזוקת מוצר שוטפת.
- פיקוח על מכסת שירותים נוספים בהתאם להוראות מסמכי מכרז.
- ביצוע סיורים והכנת דוח סטאטוס מתקנים.
- פיקוח תהליך תיאום הנדסי לצורך הקמת מתקני הפרסום.
- מעקב וביקורת הוראות בטיחות.
- המלצות משוב וחוות דעת לטענות ו/או בקשות המופנות כלפי העירייה.
- ישיבות עם זוכה/י המכרז/ים ונציגי העירייה.
- מעקב וביקורת בדיקת מסרים על גבי מתקנים.